--20-- ACHIZITII PUBLICE UTILIZARE SEAP PENTRU SRL - INTREPRINDERE INDIVIDUALA NOVACESCU P.F.A.

Economist cu sediul in Timisoara avand o experienta de peste 20 de ani in domeniul financiar contabil, prestez servicii de contabilitate, inclusiv bilant contabil, evidenta mijloace fixe, stocuri, calcul salarii, intocmire si transmitere REVISAL (Registru General de Evidenta a Salariatilor), intocmirea si transmiterea tuturor declaratiilor, semnate cu semnatura electronica avand un certificat digital propriu valabil.

Alte servicii:
1. consultanta in achizitii publice, utilizarea SEAP (apasa AICI), licitatii electronice, cumparare - achizitie directa utilizand Catalogul electronic din SEAP, proceduri de atribuire care au faza finala Licitatia electronica;
2. intocmire Regulament intern al firmei, inclusiv criterii de evaluare ale angajatilor, conform prevederilor Codului muncii, actualizat (apasa AICI);
3. intocmire Manual de politici contabile conform OMFP nr. 1.802/2014, inclusiv Normele privind organizarea si efectuarea inventarierii entitatii (apasa AICI);
4. contabilitate pentru PFA.
5. cursuri ONLINE de formare profesionala in domeniul Achizitii publice (apasa AICI). Reducerea costurilor se poate realiza si prin participarea dvs la cursuri ONLINE fara a mai fi necesare efectuarea cheltuielilor de deplasare.

In pagina de tarife gasiti TARIFELE (apasa AICI) pe care Intreprinderea Individuala Novacescu Laurentiu Bogdan PFA le practica pentru serviciile de contabilitate, consultanta in domeniul achizitii publice (SEAP).
De asemenea, sunt prezentate si tarifele pentru diversele produse pe care Intreprinderea Individuala Novacescu Laurentiu Bogdan PFA le poate vinde: Manual de politici contabile, Regulament Intern (ROF) intocmite in baza actelor normative in vigoare (Codul Muncii si OMFP nr. 3.055/2009).

INTREPRINDERE INDIVIDUALA NOVACESCU P.F.A.


Achizitii publice - utilizare SEAP pentru SRL
  joi, 17 Mai 2012        Ce va ofer ?



Intreprinderea Individuala Novacescu Laurentiu Bogdan ofera firmelor (societatilor comerciale) consultanta in domeniul achizitiilor publice.

De ce trebuie sa va specializati in domeniul achizitiilor publice?

 

 


Voi încerca sa raspund la urmatoarele intrebari pe care dumneavoastra ca operatori economici vi le puneti:
  • Documentatia de atribuire (caietul de sarcini) conceputa de o institutie publica va da batai de cap? Nu stiti daca se incadreaza in reglementarile legale? Plicul de licitatie la achizitii publice este transmis in timp util si contine toate documentele solicitate de institutia publica?
  • Doriti sa contestati la C.N.S.C. Fisa de date a achizitiei sau orice act emis de catre institutia publica?
  • Intampinati dificultati in inregistrarea produselor/serviciilor/lucrarilor in licitatii ONLINE din SEAP – Catalog Electronic?
  • Nu cunoasteti care sunt modalitatile de a semna documentele solicitate de catre institutia publica, cu semnatura electronica, utilizand un certificat digital valabil?
  • Reducerea costurilor se poate realiza si prin cumparaturi ONLINE – licitatii ONLINE realizate de catre institutii publice prin SEAP – Catalog Electronic, mai ales ca pragul maxim de realizare a lor de catre acestea a crescut la 30.000 de euro in echivalent lei fara TVA.
  • Autoritatile contractante (institutii publice) initiaza o procedura de atribuire OFFLINE si apoi o continua cu o licitatie electronica SEAP?
  • Dupa realizarea, incheierea unui contract cu autoritati contractante (institutii publice), acestea sunt obligate sa va elibereze document doveditor privind achizitia publica. Ati primit vreun document la incheierea contractului? In ce consta acest document doveditor privind achizitia publica? De ce este important pentru operatorii economici acest document? Unde trebuie transmis acest document doveditor privind achizitia publica? In cate exemplare se intocmeste acest document doveditor privind achizitia publica?
  • Criteriile de evaluare a ofertei precizate in Documentatia de atribuire (caiet de sarcini)  sunt “croite” astfel incat sa castige un anumit agent economic? Ce puteti face?
  • Fondurile proprii puse la dispozitie de catre autoritatile contractante (institutii publice) devin insuficiente in timpul derularii contractului de achizitii publice? Are dreptul agentul economic sa cunosca aceste fonduri inainte de inceperea derularii contractului de achizitii publice? Au obligatia autoritatile contractante (institutii publice) de a face public  cuantumul fondurilor publice in achizitii publice?

 

Incepând cu anul 2010 toate autoritatile contractante (institutii publice) trebuie sa realizeze un procent de 40% din total achizitii publice, prin utilizarea mijloacelor electronice. Adica, prin utilizarea SEAP-ului si prin licitatii ONLINE.

 

Iata numai cateva dintre motivele care stau la baza incheierii unei activitati de consultanta in achizitii publice – licitatii ONLINE printr-un Expert achizitii publice, pentru formare profesionala si pentru dobandirea de cunostinte profesionale in domeniul achizitiilor publice.

 

Tariful pentru prestarea serviciului se obtine in urma trimiterii din partea Dvs a unui mesaj de E-mail, conform celor mentionate la pagina TARIFE - Cap. C, pct. 1 (APASA AICI !). 

Tarifele se pot negocia in functie de cazurile specifice ale clientilor.

Pentru
CONTACT . . . apasa aici !

 


Ce va ofer ?




CONTACT

          arata mobil
    arata email

Formular contact   Abonare


INFORMATII


CATEGORII OFERTE
SERVICII
CONSULTANTA




              
     
X