--20-- AICI GASITI TARIFELE PENTRU SERVICII DE CONTABILITATE SI ACHIZITII PUBLICE - INTREPRINDERE INDIVIDUALA NOVACESCU P.F.A.

Economist cu sediul in Timisoara avand o experienta de peste 20 de ani in domeniul financiar contabil, prestez servicii de contabilitate, inclusiv bilant contabil, evidenta mijloace fixe, stocuri, calcul salarii, intocmire si transmitere REVISAL (Registru General de Evidenta a Salariatilor), intocmirea si transmiterea tuturor declaratiilor, semnate cu semnatura electronica avand un certificat digital propriu valabil.

Alte servicii:
1. consultanta in achizitii publice, utilizarea SEAP (apasa AICI), licitatii electronice, cumparare - achizitie directa utilizand Catalogul electronic din SEAP, proceduri de atribuire care au faza finala Licitatia electronica;
2. intocmire Regulament intern al firmei, inclusiv criterii de evaluare ale angajatilor, conform prevederilor Codului muncii, actualizat (apasa AICI);
3. intocmire Manual de politici contabile conform OMFP nr. 1.802/2014, inclusiv Normele privind organizarea si efectuarea inventarierii entitatii (apasa AICI);
4. contabilitate pentru PFA.
5. cursuri ONLINE de formare profesionala in domeniul Achizitii publice (apasa AICI). Reducerea costurilor se poate realiza si prin participarea dvs la cursuri ONLINE fara a mai fi necesare efectuarea cheltuielilor de deplasare.

In pagina de tarife gasiti TARIFELE (apasa AICI) pe care Intreprinderea Individuala Novacescu Laurentiu Bogdan PFA le practica pentru serviciile de contabilitate, consultanta in domeniul achizitii publice (SEAP).
De asemenea, sunt prezentate si tarifele pentru diversele produse pe care Intreprinderea Individuala Novacescu Laurentiu Bogdan PFA le poate vinde: Manual de politici contabile, Regulament Intern (ROF) intocmite in baza actelor normative in vigoare (Codul Muncii si OMFP nr. 3.055/2009).

INTREPRINDERE INDIVIDUALA NOVACESCU P.F.A.


Aici gasiti tarifele pentru servicii de contabilitate si achizitii publice
  miercuri, 18 Iul 2012        Tarife



Oferta de pret pentru servicii de contabilitate si consultanta in domeniul achizitiilor  publice

Tarifele sunt exprimate in lei fara TVA – neplatitor de TVA.

A. Evidenta financiar contabila pentru societati comerciale:

Tip/volum de activitate al clientului

Tipul activitatii

Prestari de servicii

Comert

Productie

Neplatitor
de TVA

Platitor de TVA

Neplatitor
de TVA

Platitor
de TVA

Neplatitor
de TVA

Platitor
de TVA

1. Fara activitate

200 lei/luna

2. Pana la 300 de inregistrari contabile [1]

400
lei/luna

450
lei/luna

500
lei/luna

550
lei/luna

500
lei/luna

550
lei/luna

3. Peste 300 de inregistrari contabile [1]

Tariful se majoreaza cu 80 de lei/luna pentru orice fractie mai mare de 300 de inregistrari contabile.

4. Reevaluare stocuri ca urmare a trecerii de la neplatitor de TVA la platitor de TVA (valoarea stocurilor reprezinta valoarea acestora din clasa 3 a conturilor): 2% din valoarea stocurilor, dar nu mai putin de 300 de lei.

5. Tariful se majoreaza o singura data pe an cu 200 de lei in luna decembrie pentru: intocmirea Bilantului contabil, inventarierea patrimoniului, diverse raportari de inchidere de an.

6. Intocmire Manual de politici contabile: 1.000 lei
(la achizitionarea acestui manual impreuna cu Regulamentul Intern veti beneficia de o
reducere de 15%).

7. Refacere evidenta contabila pentru luni anterioare datei semnarii contractului de prestari servicii: 300 lei/luna.

8. Completarea Registrului de evidenta fiscala pentru perioadele fiscale anterioare datei semnarii contractului de prestari servicii: 100 lei/trim.

9. Completarea Registrului Jurnal pentru perioadele anterioare datei semnarii contractului de prestari servicii: 50 lei/luna.

10. Completarea Registrului Inventar pentru perioadele anterioare datei semnarii contractului de prestari servicii: 80 lei/an.

11. Costurile ocazionate de prestarea acestor servicii cu materiale consumabile (registre, copii xerox, scanare documente, dosare, bibliorafturi, papetarie) sunt evaluate la suma de 100 de lei/an. Aceasta suma se achita o singura data pe an la semnarea/reinnoirea contractului.

12. Pentru plata in avans pe 6 luni, veti beneficia de reducere de 15% indiferent de numarul de inregistrari contabile.

13. Pentru plata in avans pe 12 luni, veti beneficia de reducere de 20% indiferent de numarul de inregistrari contabile.

 B. Servicii de salarizare:

Descriere serviciu

Tarif

1.    Intocmire Contract individual de munca.

50 lei/salariat

2.    Incetare Contract individual de munca.

50 lei/salariat

3.    Inregistrari in programul REVISAL (Registrul General de Evidenta a Salariatilor). Prin eveniment se inteleg urmatoarele operatiuni: modificare si/sau corectie angajator; adaugare si/sau corectie sporuri salariale; modificare si/sau corectie salariat; modificare, corectie, suspendare si/sau incetare C.I.M.; modificare detasare salariat.

150 lei/eveniment

sau

90 lei/luna

4.    Intocmire fisa postului.

50 lei/salariat

5.    Alimentarea cu lichiditati banesti a cardurilor angajatilor.

50 lei/luna

6.    Intocmire diverse adeverinte pentru salariati.

30 lei/salariat

7.    Intocmirea Regulamentului Intern
(la achizitionarea acestui regulament impreuna cu Manualul de politici contabile veti beneficia de o
reducere de 15%).

500 lei

 C. Alte servicii:

Descriere serviciu

Tarif

1. Consultanta in domeniul achizitiilor publice.

se obtine printr-o solicitare in scris la adresa de E-mail

2. Intocmire si depunere dosar de inregistrare in scopuri de TVA.

250 lei

3. Intocmire si depunere documentatie pentru inregistrare in Registrul Operatorilor Intracomunitari (ROI).

250 lei

4. Inregistrare punct de lucru la ORC si ANAF, ulterior inregistrarii societatii comerciale.

250 lei
plus tarifele practicate de institutiile respective

5. Fiscalizare casa de marcat: obtinere numar de ordine in Registrul de evidenta ANAF.

150 lei

6. Certificare bilant client curent [2].

400 lei

7. Deplasare pentru ridicare acte contabile.

50 lei

8. Depunere/inregistrare declaratii privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj in situatia in care clientul beneficiaza de subventii pentru salariati.

80 lei/luna

9. Completarea diverselor formulare de cercetare statistica.

30 lei/formular/an

10. Asistare la desfasurarea operatiunilor de creditare (completare formulare tipizate de la diverse banci sau alti creditori; calcul indicatori de bonitate; pregatire dosar de creditare).

50 lei/banca/credit

11. Arhivarea documentelor justificative contabile, a registrelor de contabilitate si a situatiilor financiare anuale (arhivarea tuturor documentelor contabile conform Anexei 4 la contract).

200 lei/an arhivat la care se adauga tariful pentru legarea dosarelor

12. Foaia de parcurs. Norma proprie de consum carburant pe km parcurs (stabilirea formulei de calcul si a Deciziei administratorului).

150 lei

13. Completarea Foii de parcurs si stabilirea Normei proprii de consum carburant pe km parcurs.

50 lei/luna

 D. Evidenta financiar contabila pentru Persoane Fizice Autorizate (PFA):

Tip/volum de activitate al clientului

P.F.A. Neplatitor de TVA

P.F.A. Platitor de TVA

1. Pana la 50 de inregistrari contabile [3]

250 lei/luna

270 lei/luna

2. Intre 51 si 100 de inregistrari contabile [3]

320 lei/luna

370 lei/luna

3. Intre 101 si 200 de inregistrari contabile [3]

400 lei/luna

470 lei/luna

4. Tariful pentru peste 200 de inregistrari contabile il vom stabili la momentul respectiv in functie de complexitatea activitatii.

5. Costurile ocazionate de prestarea acestor servicii cu materiale consumabile (registre, copii xerox, scanare documente, dosare, bibliorafturi, papetarie) sunt evaluate la suma de 100 de lei/an. Aceasta suma se achita o singura data pe an la semnarea/reinnoirea contractului.

6. Pentru plata in avans pe 6 luni, veti beneficia de reducere de 15% indiferent de numarul de inregistrari contabile.

In speranta unei colaborari cu dumneavoastra asteptam sa ne contactati.

Pentru contact APASA . . . aici !

Cu stima,

Novacescu Laurentiu Bogdan

 

[1] Numarul de inregistrari contabile este evidentiat in Registrul Jurnal predat clientului in format electronic.

[2] Client curent reprezinta clientul care beneficiaza de evidenta contabila.

[3] Numarul de inregistrari contabile este evidentiat in Registrul Jurnal de Incasari si Plati predat clientului in format electronic.


Tarife




CONTACT

          arata mobil
    arata email

Formular contact   Abonare


INFORMATII


CATEGORII OFERTE
SERVICII
CONSULTANTA




              
     
X