--20-- VANZARE Procedura gestionare documente interne TIMIS

Economist cu sediul in Timisoara avand o experienta de peste 20 de ani in domeniul financiar contabil, prestez servicii de contabilitate, inclusiv bilant contabil, evidenta mijloace fixe, stocuri, calcul salarii, intocmire si transmitere REVISAL (Registru General de Evidenta a Salariatilor), intocmirea si transmiterea tuturor declaratiilor, semnate cu semnatura electronica avand un certificat digital propriu valabil.

Alte servicii:
1. consultanta in achizitii publice, utilizarea SEAP (apasa AICI), licitatii electronice, cumparare - achizitie directa utilizand Catalogul electronic din SEAP, proceduri de atribuire care au faza finala Licitatia electronica;
2. intocmire Regulament intern al firmei, inclusiv criterii de evaluare ale angajatilor, conform prevederilor Codului muncii, actualizat (apasa AICI);
3. intocmire Manual de politici contabile conform OMFP nr. 1.802/2014, inclusiv Normele privind organizarea si efectuarea inventarierii entitatii (apasa AICI);
4. contabilitate pentru PFA.
5. cursuri ONLINE de formare profesionala in domeniul Achizitii publice (apasa AICI). Reducerea costurilor se poate realiza si prin participarea dvs la cursuri ONLINE fara a mai fi necesare efectuarea cheltuielilor de deplasare.

In pagina de tarife gasiti TARIFELE (apasa AICI) pe care Intreprinderea Individuala Novacescu Laurentiu Bogdan PFA le practica pentru serviciile de contabilitate, consultanta in domeniul achizitii publice (SEAP).
De asemenea, sunt prezentate si tarifele pentru diversele produse pe care Intreprinderea Individuala Novacescu Laurentiu Bogdan PFA le poate vinde: Manual de politici contabile, Regulament Intern (ROF) intocmite in baza actelor normative in vigoare (Codul Muncii si OMFP nr. 3.055/2009).

INTREPRINDERE INDIVIDUALA NOVACESCU P.F.A.



Procedura gestionare documente interne
ID:739781


PRET:   150.00 Lei

   CERETI MAI MULTE DETALII  
DESCRIERE
Incepand cu data de 1 ianuarie 2016 toate entitatile juridice precizate la art. 1, alin. (1) - (4) din Legea nr. 82/1991 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt obligate sa isi intocmeasca Procedura de gestionare a documentelor interne.
 Baza legala pentru aceasta procedura o constituie OMFP nr. 2634/2015.
 
 Beneficiati de procedura in termen de 5 zile lucratoare de la data efectuarii platii.
 Perioada de garantie este de 3 zile lucratoare de la data predarii Procedurii. In perioada de garantie se pot efectua gratuit orice fel de modificari solicitate de catre beneficiar.







Alte oferte

Intreprinderea Individuala Novacescu Laurentiu Bogdan ofera firmelor (societatilor comerciale) consultanta in domeniul achizitiilor publice. Voi incerca sa raspund la ur...
250.00 Lei

Incepand cu 01 ianuarie 2010, existenta politicilor contabile este prevazuta atat la art. 10 din OMFP nr. 3055/2009 cu modificarile si completarile uterioare, cat ...
1000.00 Lei

Intreprinderea Individuala Novacescu Laurentiu Bogdan vine in sprijinul dvs cu un Regulament Intern actualizat conform ultimei republicari a Codului muncii. Regulamentul...
700.00 Lei


OFERTA

INFORMATII




CONTACT

          arata mobil
    arata email

Formular contact   Abonare


INFORMATII


CATEGORII OFERTE
SERVICII
CONSULTANTA




              
     
X